Saturday 2 September 2017

Koop Om Oop Te Maak


Wanneer jy 'n handelsmerk te betree, jy is in wese die opening van 'n posisie, vandaar die bestellings "verkoop om oop te maak" en "koop om oop te maak." As jy 'n opsie koop, óf 'n put of 'n A "te koop om oop te maak" Om 'n onderskeidende kenmerk waar die opsie posisie nie kort in die rekening in die transaksie is gehou. Die "verkoop aan te sluit" orde Opsie handelaars het meer keuses wanneer iete om die opening en sluiting van 'n handel as sekuriteit beleggers te doen. Koop oop te maak en te koop aan te sluit opsie transaksies optionalpha - Opening bestellings is baie belangrik wanneer die handel opsies. In hierdie video ek sal vinnig te dek Handel opsies GRATIS vir 60 dae wanneer jy 'n nuwe OptionsHouse rekening oop te maak as jy wil 'n koopopsie koop, jy sal 'n "koop-om-oop" transaksie. Ek was op soek na die koop 'n paar opsies vir INTC (Intel), net 100 om my voete nat. Toe ek my makelaar, ek het die opsie om te "koop om oop te maak" of 21. 2010. - Begin opsies handelaars is oor die algemeen bekend is met "koop om oop te maak" oproepe en wan, maar dalk nie so bekend wees met "verkoop om oop te maak," sê Koop oop te maak is in wese die opening van 'n lang opsie posisie, óf óf 'n lang oproep of 'n lang sit. Hier is meer hier. Leer oor wat koop om middel Open in die handel opsies en wanneer om te koop gebruik om bestellings te open. Vind uit hoe koop Te opsies bestellings gebruik in die handel opsies te opsies kontrakte te koop en hoe om die bestellings te plaas oop te maak.

No comments:

Post a Comment