Thursday 17 August 2017

Loopbane In Sto


INLEIDING Jy 'n beroep So nou dat jy 'n basiese begrip van elke beroep, hoe besluit jy ? Ek het besluit om te gaan met 'n ingenieur , want ek is lief vir tegnologie . As Spock sou sê , dit was die logiese keuse . Miskien kan jy jou besluit in 'n soortgelyke manier op grond van wat jy wil maak . Jy kan ook kies dieselfde loopbaan as 'n Star Trek karakter wat jy graag , byvoorbeeld Worf is taktiese . As jy speel met 'n groep vriende , kyk wat hulle kies en miskien iets wat hulle nie gekies haal . 'N Goed gebalanseerde span is altyd 'n groot in STO te hê . As jy speel met 2 ander vriende , kan elkeen van julle 'n ander loopbaan te kies . As dit is meer as 2 , kan jy dit so egalig as moontlik te verdeel . Moenie vergeet nie, kan jy verskeie karakters te skep en probeer elke loopbaan . Selfs al het ek geweet ek wou 'n ingenieur ek nog geskep karakters met die ander loopbane om 'n gevoel te kry vir hulle wees . As hy hollars neem sy goud Eeny , meeny , Miny , moe

No comments:

Post a Comment